Ford va începe peste doi ani să producă automobile şi în România. Operaţiunile vor demara la uzina din Craiova (fosta Daewoo), unde compania americană a anunţat deja că va construi un vehicul comercial - Transit Connect, şi un alt model despre care nu a dorit să ofere detalii. Recent însă un oficial din cadrul Ford a ieşit la rampă cu câteva informaţii care confirmă zvonurile apărute imediat după achiziţionarea fabricii din ţara noastră. Al doilea model care va fi asamblat în România se numeşte B-Max şi va înlocui unica generaţie Fusion - lansată în anul 2002, care din păcate nu prea se bucură de atenţia cumpărătorilor europeni. Noua maşină este un monovolum bazat pe platforma noii generaţii Fiesta ce va afişa un aspect mult mai stilat, evident în ton cu designul kinetic al oricărui Ford produs în Europa. Cabina flexibilă, plafonul înalt, portbagajul generos şi spaţiile de depozitare multiple sunt câteva din caracteristicile noului B-Max, un vehicul polivalent, un concurent de temut în clasa mini-MPV unde activează Opel Meriva, Citroen C3 Picasso şi Nissan Note. Fiind derivat direct din noul Fiesta, viitorul model construit la Craiova va depăşi cu puţin 4 metri lungime, dar va avea un ampatament mai mare decât acesta. Interiorul va fi tot de 5 locuri ca şi la Fusion, în schimb confortul oferit pasagerilor va fi net superior.
Ford va dezveli modelul de serie abia în toamna anului viitor, la Salonul Auto de la Frankfurt, urmând ca procesul de asamblare să înceapă în prima jumătate a anului 2010. Constructorul american de automobile estimează că va produce anual în jur de 100.000 de unităţi Transit Connect şi B-Max.