sâmbătă, 18 oct 2008 - Anul XIII, nr. 246 (3927)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9767 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7959 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   6 imagini |   ø fişiere video

Suzuki Alto - oraşul sub asaltul lui Prâslea cel voinic!

Suzuki caută să fie atractiv şi pe segmentul citadinelor. Dacă, până acum, oferta lor includea doar gama binecunoscutului Swift, începând de anul viitor ea se va îmbogăţi cu încă un model.

Alto va încerca să atragă clientela unor vehicule cu destinaţie urbană, vehicule de marcă precum Fiat 500, Hyundai i10, Opel Agila, Ford Ka şi Toyota Aygo.

Automobilul nu este nicidecum o noutate absolută el fiind cunoscut europenilor încă din anul 1979, când debuta ca modelul de buget de la Suzuki. În anul 2002 a fost întreruptă producţia pentru Europa, automobilul de oraş fiind fabricat în continuare în India - pentru piaţa locală, acolo unde acum se bucură de cea mai mare notorietate, fiind de fapt lider în clasamentul de vânzări.

Noua generaţie Alto îşi va face simţită prezenţa abia anul viitor şi mizează în special pe valori ca dinamism, consum scăzut de carburant şi emisii de noxe reduse. Din punct de vedere estetic citadina Suzuki este mai puţin originală, la partea frontală în dreptul blocurilor optice ce se aseamănă cu forma farurilor de pe Citroen C1 şi Kia Picanto. Capota scurtă, spoilerul faţă integrat, grila motor de dimensiuni apreciabile schimbă registrul stilistic cu care ne-a obişnuit în ultima perioadă marca japoneză.

Din păcate, Alto a pierdut din savoarea prototipului A-Star din care derivă, linia sportivă şi dinamica exteriorului nemafiind puternic pronunţate.

Sub capotă se află un motor din aluminiu cu trei cilindri de 1.0 litri ce dezvoltă 68 de cai putere. În combinaţie cu transmisia manuală în cinci trepte, unitatea pe benzină consumă 4,5 l/100 km, iar când este cuplat la transmisia automată în patru trepte motorul are un consum mediu de 5,3 l/100 km.

Japonezii intenţionează să producă două versiuni Alto. Prima va fi un model low-cost destinat pieţei indiene, dar şi celor emergente din Asia şi America de Sud. Cea de a doua va fi construită special pentru piaţa europeană şi ar putea fi livrată pentru prima oară şi în America de Nord.

Noul Alto a debutat în premieră mondială la Salonul Auto de la Paris, urmând a intra pe pieţele europene începând de anul viitor.

Maşina cântăreşte 930 de kilograme şi are dimensiuni perfecte pentru un model de oraş, 3,50 m lungime, 1,60 m lăţime şi 1,47 m înălţime.

A şaptea generaţie va fi disponibilă doar în varianta de caroserie hatchback în cinci uşi.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Suzuki Alto - oraşul sub asaltul lui Prâslea cel voinic!.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 926 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Suzuki Alto - oraşul sub asaltul lui Prâslea cel voinic!0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei