Chevrolet a balansat între extreme la Salonul Auto de la Paris. Locul de debut al primului hibrid din istoria mărcii, Volt, a fost împărţit la standuri cu legendarul model sportiv Camaro. Ultimul pare să fi captat atenţia la fel de mult ca şi automobilul ecologic, însă rămâne de văzut pe cine va alege publicul. Deocamdată, supercarul american are un dezavantaj uşor, cercul celor care încă mai cred în zeul benzină devenind tot mai restrâns de la o zi la alta.
Chevrolet Camaro va reveni pe piaţă în 2010, după opt ani de absenţă. În declaraţia de intenţie, producătorul spune că în Europa ţinta noului Camaro va fi Nissan 350Z, ceea ce pentru unii poate părea bizar dacă ne gândim că totuşi sunt două maşini de talie diferită (4.836 mm lungime Camaro, faţă 4.310 mm cât are 350Z). În realitate, Chevrolet s-a referit strict la puterea motoarelor, unde ambele maşini sunt pe picior de egalitate. În ţara natală concurenţii săi vor fi Ford Mustang şi Dodge Challenger. Noul model dispune de jante de 18 sau 19 inch, în funcţie de propulsorul utilizat, şi va fi comercializat în două versiuni de caroserie, coupe şi cabrio.
Camaro va include la partea de propulsie unităţile pe benzină V6 - 3.6 litri de 300 de cai putere şi două V8 - 6.2 litri de 400 şi respectiv 422 de cai putere pentru piaţa americană, în timp ce europenii vor avea la dispoziţie doar motorul V6. În ciuda faptului că în Europa ponderea vânzărilor înclină spre agregatele diesel, este exclusă din discuţie introducerea unui propulsor pe motorină, acesta fiind considerat „incompatibil” cu imaginea legendarului model. Pentru transmisie Chevrolet lasă clientului posibilitatea de a alege între o cutie automată şi una manuală cu 6 trepte. Noul vehicul trebuie să răspundă anumitor cerinţe, spre exemplu comportamentul rutier, iar pentru a fi dinamic şi eficient inginerii l-au dotat cu suspensii independente pe ambele punţi. Acestea sunt ajustate diferit, în funcţie de puterea motorului. La versiunea V6, suspensiile sunt mai flexibile, în timp ce automobilul cu propulsor V8 va avea suspensii întărite, mai ferme, pentru a răspunde mai bine solicitărilor la care sunt supuse modelele cu motoare mai puternice. Camaro are tracţiune spate, americanii păstrând tradiţia din dorinţa de a reda cât mai fidel cu putinţă senzaţiile intense trăite la bordul vechilor generaţii. Pentru că totuşi vorbim de o maşină cu un caracter vulcanic, americanii au dotat noul Camaro cu un sistem de control al stabilităţii denumit "StabiliTrack" şi frâne marca Brembo. Pe lista echipamentelor figurează dotări moderne care l-ar face pe clasicul Camaro să moară de invidie.
Să nu uităm totuşi că într-o lume modernă nu te mai poţi afişa decât cu tehnologiile lumii de astăzi: conexiune Bluetooth pentru telefon, faruri cu xenon, sistem audio Hi-Fi, şase airbaguri şi un sistem de asistare la parcare. Opţional, modelul poate fi echipat cu sistemul inovator OnStar, un dispozitiv capabil să găsească maşina furată prin intermediul tehnologiei GPS. Producţia noii generaţii va demara la începutul lui 2009, dar cu toate acestea Camaro va ajunge la dealeri abia în primul trimestru din 2010.