Mitsubishi a avut o suită de vedete la standurile sale. Publicul a putut admira printre exponate şi vehicule noi, care în curând vor ajunge pe piaţă. Chiar dacă atracţiile principale au fost două modele de calibru, Mitsubishi a încercat să atragă atenţia cu cea mai proaspătă apariţie în gama sa.
Noul Colt, modelul produs fără întrerupere din 1962 şi până astăzi, şi-a reîncărcat bateriile pentru ca a ataca segmentul european al maşinilor de clasă B. Ultima generaţie s-a bucurat de un succes imens, iar Mitsubishi încearcă să profite la maxim de trendul ascendent înregistrat în ultimii ani.
Deşi foloseşte aceeaşi platformă tehnică ca şi precedenta generaţie, noua serie Colt promite câteva schimbări ce vor avea ecou în ţinuta de drum. Toate se datorează schimbărilor aduse suspensiilor şi direcţiei, care au fost optimizate pentru a lăsa impresia unui model cu valenţe sportive.
Interiorul mai ergonomic, şi orientat spre noi criterii de calitate, beneficiază de un volum de încărcare mai generos, prin rabatarea scaunelor spate. Vizibil inspirat de celebrul Lancer, noua subcompactă afişează un profil mult mai agresiv, în special la partea frontală, care poate fi considerată o copie la scară mai mică a modelului mai sus menţionat.
Spatele este complet diferit, având stopuri mai mici, cu un design original. În gama de motorizări nu s-au produs schimbări, aşa că sub capotă vor fi regăsite propulsoarele pe benzină de 1.1 litri - 75 CP şi cuplu de 100 Nm, 1.3 litri - 95 CP, cuplu de 125 Nm, şi 1.5 litri - 109 CP ce oferă un cuplu de 145 Nm.
Din păcate, clienţii care în trecut puteau opta pentru motorul diesel de 1.5 litri, nu vor mai avea această posibilitate pe noul model, agregatul pe motorină fiind scos din gamă deoarece nu se încadra în noilor standarde de emisii.
Vânzările noului Colt vor începe din luna noiembrie, însă pe câteva pieţe din Vestul Europei, subcompacta japoneză va sosi la concesionari imediat după încheierea Salonului Auto de la Paris.