Japonezii vor oferi o singură variantă denumită IS 250C, propulsată de unitatea pe benzină V6 de 2.5 litri ce generează 205 cai putere. Motorul, acelaşi care figurează şi pe fişa tehnică a berlinei IS250, este cuplat la o transmisie automată în 6 trepte. Cabrioletul are patru locuri la interior şi plafonul retractabil este realizat din aluminiu, spre deosebire de altele, care dispun de un acoperiş din oţel. Prin simpla apăsare a unui buton aflat în stânga volanului, mecanismul acţionează asupra pavilionului ce are nevoie de 20 de secunde pentru ca să poată fi închis sau deschis. Comparativ cu sedanul, IS 250C vine o serie de schimbări profunde la nivel estetic, însă există şi elemente care au rămas neatinse: capota, blocurile optice, mânerele uşilor şi oglinzile laterale.
Coeficientul aerodinamic a crescut de la 0.27 la 0.29 în cazul cabrioletului, dar rămâne la o valoare foarte bună în segment. Raportată chiar la modele care deja sunt în activitate de o bună perioadă de timp, Opel Astra TwinTop şi Volkswagen EOS, noua decapotabilă Lexus IS 250C este superioară la partea de aerodinamică.
Pentru interior există câteva modificări specifice maşinilor cabrio, însă în mare acesta este identic cu cel al berlinei. Accesul în habitaclu nu ridică probleme, uşile fiind mai lungi cu 30 cm, iar scaunele pot fi rabatate automat.
De regulă decapotabilele de patru locuri au un mic neajuns - spaţiul pentru cap şi picioare, iar cei care se lovesc de el sunt pasagerii din spate. Designerii au încercat să elimine inconvenientul prin adoptarea unui pavilion mai înalt şi cu umerii spatelui care coboară mai lin spre portbagaj. Forma plafonului care aduce foarte mult cu linia unui sedan permite mai mult spaţiu pentru cap, chiar şi pentru persoanele mai înalte.
Problema spaţiului pentru picioare a fost rezolvată printr-o soluţie practică şi ieftină care a vizat designul banchetei.
Interiorul luxos, bine organizat, face casă bună cu sistemul de climatizare, optimizat ca pentru o maşină decapotabilă. Spaţiul pentru bagaje este mai mic decât la orice alt model Lexus, dar este suficient cât să pui o geantă cu crose de golf. Pentru unii asta poate să însemne foarte puţin, pentru alţii însă foarte mult.
Sub aspectul siguranţei, IS 250C nu face rabat de la tehnologiile de top sau dotările care garantează un nivel ridicat de securitate al pasagerilor. Lexus echipează decapotabila premium cu sistemul VDIM (Vehicle Dynamics Integrated Management; sistemul care controlează frânele, motorul şi dinamica maşinii) şi sistemul de prevenire al coliziunilor frontale (PCS). Ca o notă pozitivă la capitoulul siguranţă, Lexus oferă în premieră airbaguri laterale de dimensiuni mai mari decât cele utilizate la ora actuală de restul producătorilor.