Opel a căutat impresioneze cu un model de familie. În noianul de premiere mondiale, unde fiecare şi-a etalat ultimele noutăţi în speranţa de a cuceri publicul, producătorul i-a atras pe curioşi cu noul Insignia Sports Tourer. Versiunea break a primei generaţii Insignia este mai lungă cu 80 mm faţă de sedan, măsurând 4,91 metri lungime, faţă de 4,83 metri cât are berlina.
Portbagajul dispune de o capacitate de 540 de litri, volum care îl plasează pe Insignia Sports Tourer pe locul secund în clasa medie după Ford Mondeo Sportbreak - 542 litri.
Paleta de motorizări include două noi agregate, unul diesel şi unul pe benzină ce se alătură gamei deja prezentate, ce include propulsoarele CDTi de 2.0 litri de 110, 130 şi 160 de cai respectiv benzină 1.6 litri de 115 cai putere, 1.8 litri de 140 cai putere şi turbo de 2.0 litri - 220 cai putere, 2.8 litri - 260 de cai putere. Sports Tourer va fi comercializată în versiunile cu tracţiune faţă şi integrală, ultima fiind beneficiara noului sistem Adaptive 4x4.
Modelul de familie aduce în atenţie şi sistemul FlexRide aflat în combinaţie cu tehnologia Adaptive Stability Technology şi cea mai nouă generaţie de faruri adaptive AFL (Adaptive Forward Lighting). De asemenea Opel introduce pe Sports Tourer şi dispozitivul Front Camera System, care are menirea de a observa marcajele rutiere şi de a-l avertiza pe şofer în cazul în care acesta părăseşte involuntar carosabilul.
Opel va introduce pe piaţă noul Insignia Sports Tourer în primăvara anului viitor.