Ssangyong vrea la masa bogaţilor. Înainte ca dorinţa să poată prinde contur, manufacturierul vine la Salonul Auto de la Paris cu o noutate absolută, prin care încearcă să convingă publicul că este capabil să ofere cumpărătorilor europeni modele atractive şi totodată moderne. Coreenii au meşterit un concept care, probabil, prefaţează viitoarea generaţie Actyon. Studiul de design botezat C200, este un crossover compact, înarmat cu o nouă motorizare şi înfăţişare mai prietenoasă.
Prototipul de mărimea unui Toyota RAV4 sau Volkswagen Tiguan, este portdrapelul noului curent estetic, bazat pe linii mai atent elaborate şi o logică a formelor. C200 aduce în sfârşit schimbarea identităţii vizuale şi face trecerea de la un limbaj de design mai puţin convingător la unul care să genereze rapid notorietate.
Sunt pregătiţi coreenii pentru a cuceri clientela europeană? Am spune mai degrabă determinaţi, având în vedere că cel puţin la capitolul tehnică, inginerii au făcut eforturi remarcabile, reuşind cu forţe proprii să pună la punct câteva elemente de natură mecanică.
Dezvoltat pe o structură monococă, prototipul dispune de un motor de 2.0 litri care produce 175 de cai putere. Propulsorul îndeplineşte normele de poluare Euro V şi este cuplat la o nouă cutie de viteze manuală în şase trepte.
Tracţiunea se realizează integral, sistemul 4x4 fiind dezvoltat şi fabricat de Ssangyong. Pe cale oficială, manufacturierul nu şi-a comunicat intenţiile vizavi de conceptul C200, urmând ca acest aspect să fie lămurit de Hyung-tak Choi, preşedintele companiei SsangYong Motor, odată cu dezvelirea conceptului pe 2 octombrie la Salonul Auto de la Paris.