Mitsubishi căută să câştige atât clientul dispus să arunce cu bani, dar şi pe cel mai reţinut în asemenea manifestări. Dacă cei din prima categorie se afişează cu superbul bolid EVo X, cei care nu şi-l permit sau şi-ar dori o maşină sportivă mai blândă, au măcar ocazia să cumpere versiunea mai economică, botezată Ralliart. Economică este un fel de a spune, pentru că Lancer Ralliart dispune de un motor de 240 de cai putere, aşa că nu vă imaginaţi că nu veţi trece prea des pe la benzinării.
Japonezii au aplicat nu numai modificări tehnice, dar şi de ordin aerodinamic pentru a putea aduce proaspăta versiune la un preţ mai acceptabil. Mitsubishi dotează noul model cu transmisie cu dublu ambreiaj de tipul Twin Clutch SST şi tracţiune integrală full-time cu diferenţial central controlat electronic şi alte două diferenţiale cu alunecare limitată dispuse pe fiecare punte, ceea ce face ca Ralliart să aibă o ţinută de drum fără cusur. Motorul turbo de 2.0 litri în patru cilindri ce dispune de tehnologia MIVEC, este derivat din propulsorul montat pe EVo X.
Versiunea Ralliart se remarcă prin designul exteriorului, ce împrumută linia dinamică şi alura lui Lancer, mai ales la partea frontală, stilizată foarte agresiv şi susţinută de prizele de aer de pe capota din aluminiu a motorului, în timp ce spatele iese în evidenţă prin spoilerul modificat care găzduieşte două evacuări cromate.
Interiorul este asortat cu scaune Recaro, padele de schimbare a vitezelor aflate în spatele volanului, sistem audio Rockford cu nouă boxe, trapă şi un sistem de navigaţie cu harddisk de 30 GB.
Începând din vara acestui an, japonezii au pus în vânzare noul model, mai întâi pe piaţa nord-americană, după care vor urma şi cele din Europa.
Versiunile rezervate Bătrânului Continent sunt limitate, doar clienţii norocoşi pot prinde un loc de listele de aşteptare.