Smart este pe drumul cel bun. Unul dintre cele mai tinere branduri din industria auto sărbătoreşte producţia modelului cu numărul 1.000.000. Evenimentul a avut loc la uzina Hambach din Franţa, unde se construiesc ambele versiuni ForTwo. Ciclul de producţie al unui singur model însumează trei ore.
Autoturismul jubiliar a ieşit de pe liniile de producţie în prezenţa directorului executiv Dr. Dieter Zetsche, care cu această ocazie a ţinut să evoce povestea de succes a celui mai mic vehicul al concernului Daimler.
După doi ani în care vânzările au fost sub aşteptări, Smart este din nou pe o pantă ascendentă. Numărul mare de cereri venite după lansarea pe piaţa americană şi introducerea unei versiuni diesel au revigorat volumul de vânzări pentru citadina ForTwo. Spre exemplu, la sfârşitul lunii august, Smart livrase la dealeri un număr record de vehicule, cu 90.000 de exemplare mai mult faţă de perioada similară a anului trecut.
Viitorul sună bine pentru producătorul german. Dacă 2008 poate fi primul an când va trece pe profit, anul viitor Smart va fi lansat în China - cea mai dinamică piaţă a lumii. Smart va fi prezent pe piaţa chineză începând din iunie 2009 şi se previzionează vânzarea a peste 100.000 de unităţi în numai 6 luni de la debut.
De asemenea se intenţionează lansarea unui model cu propulsie electrică, o flotă experimentală de 100 vehicule fiind testată şi prezentat la Londra, versiunea ecologică urmând a intra în producţia de serie în anul 2010.
Prima generaţie Smart EV (Electric Vehicle) va utiliza acumulatori litiu-ion ce vor asigura o autonomie de drum egală cu parcurgerea unei distanţe de 100 de kilometri în regim urban.
Inclusă în portofoliul concernului Daimler, din care mai fac parte Mercedes şi Maybach, constructorul german de modele microcar şi-a făcut intrarea pe piaţa europeană în iulie 1998, când debuta micul Smart ForTwo, un automobil de numai 2.50 metri lungime. Astăzi, la 10 ani distanţă de la începerea activităţilor de producţie, fabricantul german este prezent pe 37 de pieţe ale lumii.