Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 29 aug 2008 - Anul XIII, nr. 203 (3884)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9764 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7908 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   8 imagini |   ø fişiere video

BMW M3 CSL a ajuns la final de carieră

BMW renunţă la un proiect de suflet. Începută cu mult entuziasm, dezvoltarea noii generaţii M3 CSL era una din puţinele ocazii de ale diviziei de performanţă M de a ieşi în faţa rivalilor cu un model special care se simţea în largul său atât pe şosea cât şi pe pistă. Din păcate M3 CSL nu va mai intra în producţia de serie,  BMW fiind nevoit să renunţe la proiectul noii generaţii din mai multe motive. Unul dintre acestea a fost dezvăluit de Ludwig Willisch noul şef al diviziei sportive M care a spus: „Bazându-ne pe vânzările contabilizate până în prezent, reiese că nu sunt suficiente cereri pentru M3 CSL. Situaţia de faţă ne obligă să renunţăm la maşina de performanţă. Ne vom concentra eforturile asupra unor modele apreciate de clienţii noştri. X5 şi X6 vor fi următorii beneficiari ai unor versiuni sportive M”. La pensionarea prematură a au „ajutat” preţurile la combustibili şi previziunile sumbre asupra pieţei maşinilor sportive sunt factorii care au concurat la luarea unei decizii irevocabile. Vestea renunţării la emblematicul model de performanţă cade ca un trăsnet peste fanii mărcii bavareze care vor înghiţi în sec după un model aşteptat cu un interes deosebit. M3 CSL urma să fie lansat în vara lui 2009, la un an după debutul oficial al versiunii facelift M3 Coupe. Proiectată să ruleze cu un propulsor ce genera în jur de 470 de cai putere, versiunea CSL (Coupe Sport Lightweight) fructifica experienţa dobândită de marca germană în Marele Circ. La fel ca şi generaţia anterioară, cea care urma să intre în lumina reflectoarelor împrumuta tehnologii avansate şi componente utilizate pe monoposturile de Formula 1. Spre exemplu caroseria era construită aproape în întregime din materiale compozite - în special fibră de carbon, iar transmisia de tipul SMG/Drivelogic era capabilă să schimbe treptele de viteză în 0,07 secunde cu pierderi de minime de cuplu. BMW a avut şansa de a stabili noi standarde în segmentul de referinţă, folosind un vehicul cu o masă proprie mai uşoară cu 100 de kilograme şi renunţarea la unele accesorii regăsite de M3 Coupe. Potrivit unor surse interne M3 CSL - model lansat în 2003, va rămâne pe liniile de producţie până anul viitor.
În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului BMW M3 CSL a ajuns la final de carieră.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 682 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 3 voturi
BMW M3 CSL a ajuns la final de carieră5.053

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei