Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 28 aug 2008 - Anul XIII, nr. 202 (3883)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9764 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7908 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   6 imagini |   ø fişiere video

Renault Safrane renaşte din propria cenuşă

Renault scoate noi modele acolo unde nici nu te aştepţi. Încercând să devină o marcă populară şi în afara graniţelor Europei, constructorul auto aliniază în gama actuală vehicule din segmente superioare, care vor atrage atenţia prin raportul preţ-calitate.

Surprinzător, francezii îl readuc la viaţă pe Safrane, la vremea sa  - anii ’90, cel mai scump şi luxos model al mărcii pe piaţa europeană. Berlina a fost primul automobil Renault dotat cu airbaguri şi unul din puţinele ce dispunea şi de o versiune cu tracţiune integrală.

Scos din producţie în anul 2000, Safrane a fost înlocuit de Vel Satis iar de atunci nu au existat semnale că ar putea reveni la dealerii Renault, până astăzi, când manufacturierul din Hexagon a hotărât să repună în drepturi sedanul de clasă mare.

Spre deosebire de generaţia anterioară care era disponibilă doar în Europa, noua serie - dacă îi putem spune aşa, este destinată clienţilor cu potenţial financiar din Orientul Mijlociu, regiune unde producătorul francez doreşte să îşi sporească influenţa.

Departe de a fi original, Safrane este rezultatul combinării a două modele de succes: Samsung SM5 - de la care preia integral designul exterior şi interior, al doilea sedan de clasă medie ca vânzări în Coreea de Sud şi Nissan Teana -berlina japoneză de talie medie cu cele mai bune vânzări în Asia de Est şi Oceania, de la care împrumută toate componentele, inclusiv motorizările.

Versiunea de bază va fi animată de un propulsor V6 de 2,3 litri ce produce 170 cai putere. Unitatea funcţionează pe benzină şi este cuplată la o transmisie automată cu cinci trepte. Gama de motorizări mai include un alt motor V6 de 3.5 litri ce generează 260 de cai putere. Disponibil pentru prima dată şi publicului din această parte a lumii, putem spune că Safrane trăieşte a doua viaţă, fiind pentru a doua oară în 16 ani la început de carieră.

Sedanul va fi asamblat la uzina Busan din Coreea de Sud, împreună cu „fratele geamăn” Samsung SM5.
În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Renault Safrane renaşte din propria cenuşă.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 787 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Renault Safrane renaşte din propria cenuşă0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei