Monovolumul compact C-Max a fost retuşat pentru a creşte vânzările modelului şi pentru a-l aduce pe linia de design a ultimelor modele restilizate din curtea Ovalului Albastru.
Deşi modificările exterioare sunt mai degrabă o tentativă de a rafina designul kinetic, ele sunt foarte binevenite. Începem cu interiorul, ce ne prezintă un instrumentar de bord revizuit şi materiale mai bune pentru bord şi tapiserie. Habitaclul pune în lumină latura practică a maşinii, însă subliniază mai degrabă valenţele sportive decât cele familiale ale maşinii.
Cu toate acestea, interiorul denotă rafinament şi este foarte bine izolat de vibraţii. În plus faţă de ceea ce ştiam, C-Max dispune de un pachet de dotări de nivel superior, denumit Business Pack. Acesta constă în adoptarea unui sistem de navigaţie cu ecran color de 5 inch, Bluetooth, sistemul operaţional pentru telefon Voice Control, climă şi sistem audio de top. Tot aici este inclus şi un dispozitiv electronic de asistare la parcare dotat cu senzori montaţi în spoilerul faţă şi spate.
O altă noutate este transmisia cu şase rapoarte de tipul Powershift ce asigură un cuplu continuu. Este vorba de o cutie cu dublu ambreiaj ce preselectează următoarea treaptă chiar dacă maşina se află deja într-o treaptă de viteză. Transmisia este disponibilă numai pentru varianta de motorizare diesel de 2.0 litri TDCi de 136 de cai putere. Propulsia oferă un cuplu motor maxim de 320 Nm şi o viteză maximă de 197 de kilometri pe oră. Consumul este mai mic cu 10%, la fel şi emisiile, în timp ce performanţele cresc simţitor.
Ford declară că modelul C-Max cu motorul diesel de 2,0 litri cuplat la transmisia Powershift are un consum de 5,9 litri la 100 de kilometri parcurşi. Gama de motorizări mai include unităţile pe benzină de 1,6 litri - 100 CP, 1,6 litri - 115 CP, 1,8 litri -125 CP, 2,0 litri - 145 CP şi diesel 1,6 litri - 90 CP, 1,6 litri - 110 CP şi 1,8 litri - 115 CP.
Constructorul mai anunţă că sistemul ESP este oferit acum în dotare standard pentru toate versiunile de echipare.
C-Max Facelift costă pe piaţa românească între 12.310 euro, fără TVA, pentru versiunea de bază, echipată cu motorul Duratec de 1,6 litri ce dezvoltă 100 de cai putere şi 18.100 euro, fără TVA, pentru versiunile Ghia şi Titanium, dotate cu propulsorul Duratorq de 2,0 litri ce produce 136 de cai putere.