Mult aclamatul 350Z va trece în rezervă, lăsând loc unui nou model menit să readucă marca japoneză în linia întâi. Urmaşul demn al sportivului coupe va purta numele de cod 370Z, cifră în spatele căreia se ascunde unul din secretele motorului V6. Unitatea va avea o cilindree de 3,7 litri, faţă de 3,5 litri cât are 350Z, şi va fi configurat pentru o platformă cu tracţiune spate.
Niponii s-au ferit să dea detalii cu privire la performanţele motorului, însă Larry Dominique, vicepreşedintele direcţiei de planificare a produsului, spune că „următoarea generaţie Z va avea o dinamică mult îmbunătăţită comparativ cu modelul curent şi stimula vizual cu mai multă intensitate decât 350Z”.
Este încă neclar dacă noul propulsor este o declinare a actualului agregat utilizat de Nissan sau doar acelaşi motor VQ37VHR, un V6 de 3,7 litri ce produce 330 de cai putere, disponibil acum pe Infiniti G37.
Din punct de vedere estetic, viitorul coupe va fi o evoluţie şi nu o revoluţie, aşa cum poate mulţi s-ar fi aşteptat. Secţiunea frontală va împrumuta elemente de la sedanul Maxima, cu blocuri optice în formă de bumerang. Priza de aer centrală cu doi „dinţi” scobită în spoiler şi linia sportivă a capotei arcuite ce porneşte spre spoiler, sunt câteva din semnalmentele seriei „Z” după cum reiese din fotografia alăturată, scăpată din dosarele secrete ale noii generaţii 370Z.
Conform preşedintelui Nissan, viitorul coupe va păstra proporţiile modelului din care derivă, însă ampatamentul va fi scurtat. Adevărata schimbare se va petrece la interior, niponii urmând a pune în practică ideea de utilizare eficientă a spaţiului interior, aşa cum s-a întâmplat şi la noul supercar GT-R.
Noul 370Z va fi lansat oficial spre sfârşitul acestui an, cel mai probabil în luna noiembrie la Salonul Auto de la Los Angeles, urmând a fi livrat în primul trimestru din 2009, la mai bine de un an după noul Audi TT şi cam în aceeaşi perioadă cu viitoarea generaţie BMW Z4.