Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
luni, 25 aug 2008 - Anul XIII, nr. 199 (3880)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9762 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,717 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Volkswagen Gol Sedan, cu ochii pe Logan

Volkswagen este lider în Brazilia. Prezent de aproape trei decenii în Ţara Cafelei, constructorul german s-a impus pe piaţă oferind o gamă de modele orientată spre nevoile acesteia. Aici Volkswagen vinde încă din 1980 modelul Gol - un vehicul low-cost de mare succes, prezent astăzi în majoritatea ţărilor Americii Latine.

Recent, producătorul din Wolfsburg a dezvăluit versiunea sedan care se va alătura din toamna acestui an variantelor de caroserie deja existente, Gol hatchback şi break. Comercializarea noului model va începe la jumătatea lunii noiembrie, după lansarea oficială programată pe 30 octombrie la Salonul Internaţional Auto de la Sao Paolo.

Cu un design modern, inspirat de la Tiguan - linia capotei şi a blocurilor optice faţă, montanţii anteriori, profilul portierelor şi linia mediană, noul Gol sedan şi-a depăşit condiţia de autoturism de buget, fiind capabil să atragă şi clienţi capricioşi.

Berlina poziţionată în clasa subcompactelor are o lungime de 4,29 metri, lăţime de 1,66 metri şi înălţime 1,46 metri. Portbagajul dispune de un volum normal, cei 470 de litri fiind o valoare de mijloc pentru segmentul B.

În funcţie de specificul pieţei, sedanul german va fi echipat cu motoare pe benzină de 1,0 litri - 76 cai putere, 1,6 litri - 104 cai putere, 1,8 litri - 103 cai putere.

Schimbările petrecute la nivel estetic, dotările dar şi preţul convenabil îi determină pe oficialii Volkswagen să ia în calcul exportul acestui model pe pieţele emergente ale Europei Răsăritene. Este o opţiune cât se poate de serioasă şi valabilă, având în vedere conjunctura favorabilă şi climatul economic din Europa de Est, unde vânzările automobilelor ieftine au luat avânt în ultimii ani.

Dacă Gol sedan va ajunge şi pe Bătrânul Continent, datele problemei ar fi cu totul altele pentru Dacia Logan. Modelul autohton va avea de furcă cu un vehicul modern şi eficient, realizat la standardele de calitate Volkswagen, însă cu un portbagaj şi dimensiuni exterioare mai reduse. „Avem nevoie de maşini economice cu costuri mici de întreţinere. Gol este un automobil economic şi ieftin. Dotările şi nivelul calitativ sunt apropiate modelului Polo”, a spus Guilherme Test, un oficial din cadrul Volkswagen.

Pe piaţa braziliană, Gol Sedan înlocuieşte seria de modele Voyage şi va fi vândut la un preţ de bază estimativ de 12.000 de euro.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Volkswagen Gol Sedan, cu ochii pe Logan.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 755 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 5 voturi
Volkswagen Gol Sedan, cu ochii pe Logan5.055

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Gol = Polo trimis de
(25 aug 2008, 15:25:38
Vw Gol este pe platforma Vw Polo.
2.   Gol do Brasil trimis de
(25 aug 2008, 17:47:16
Declaratia nu ne apartine! Daca observi acolo scrie numele unui oficial.

Afirmatia...Dotarile si nivelul calitativ este una cu caracter general. Concluzia iti apartine!

3.   Cum sa se bata cu Loganul la pretul asta? trimis de
(25 aug 2008, 22:00:00
Pun pariu ca 12.000 euro e pretul de plecare, adica pretul modelului chel. Daca vrei ceva dotari pe el ajungi la 15.000. Probabil se va bate bine cu Sckoda Fabia sau cu masinile altor marci. CU Loganul nu se poate bate din cauza pretului. Iar cine are deja 15.000 de euro si vrea masina noua nu stiu daca se orienteaza spre un model low cost. Plus ca de 15.000 euro iti iei 2 Loganuri si cu ceva dotari pe ele. Fiind peste 10.000 de euro cred ca este si prost incadrata in categoria low-cost. N-are nici o treaba cu Loganul. Articolul e deosebit de prost si superficial scris.
4.   Gol 1 trimis de
(26 aug 2008, 10:30:07
Sa facem o precizare cat se poate de importanta. In comunicatul de presa VW isi denumeste masina ca fiind...a low-cost budged orientated car! Mai mult decat atat, Gol a fost dintotdeauna un low-cost pozitionat sub FOX si Polo si tocmai din acest motiv este vandut la un pret mult mai jos decat cele doua modele. Te rog sa accesezi site-ul producatorului pentru piata locala, pentru a te lamuri! Cum Brazilia este a zecea economie a lumii, puterea de cumparare a unui REAL - moneda nationala, nu se poate compara cu cea a unui LEU, ZLOT sau a alte monede de pe o piata "emergenta". Masinile low-cost au preturi atat cat le suporta piata respectiva! Daca va veni in Europa, noul Gol oricum va avea alte preturi pentru a se putea pozitiona ca si cost sub Polo. In rest ce ne spui tu este un scenariu fictiv. In niciun caz VW nu ar etala in Europa un low-cost cu un pret de baza la care ai putea cumpara un Logan full-option. Pretul difera de la piata la alta, la orice model! Mai documenteaza-te...

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei