Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 9 aug 2008 - Anul XIII, nr. 186 (3867)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   7 imagini |   ø fişiere video

Corvette ZR1, cifrele vorbesc de la sine

Corvette dispune de toate ingredientele necesare pentru a prelua şefia sectorului sportivelor în elita mondială a maşinilor cu sute de cai putere.

Apariţia noului model ZR1 poate fi considerat un moment de cotitură în istoria constructorului de peste ocean. Pentru prima dată din 1953 încoace, americanii pot ameninţa şi măcina concurenţi de renume ca Aston Martin, Ferrari şi Porsche.

Creatorii acestui supercar, inginerii Chevrolet, au mai mult decât cuvinte de admiraţie despre ZR1, iar motivul central ce stă la baza acestei laude de sine este agregatul LS9.

Motorul este posesorul unui excepţional raport putere-masă de 100 cai putere/litru, superior unor bolizi precum Porsche 911 GT2, Ferrari 599 şi Lamborghini LP640. Motorul cu o cilindree de 6200 cmc este capabil să genereze 620 CP la 6500 de rotaţii pe minut şi un cuplu torsional incredibil pentru un motor pe benzină: 823 Nm la 4000 rpm.

Performanţele ar fi fost cu mult mai discrete dacă sub capotă nu îşi făcea loc şi un turbo-compresor Eaton. Corvette susţine că ZR1 poate rula cu o viteză maximă de 320 de km/h, deşi pe vitezometru stă scris 220 mph (370 de kilometri pe oră), însă testele au demonstrat că bolidul american poate atinge 330 km/h.

ZR1 cântăreşte 1519 kg, este cel mai puternic automobil produs vreodată de Corvette, dar la fel de conservator în design ca nobilul C6.

Americanii au folosit din abundenţă fibra de carbon prezentă pe capotă, spoiler, acoperiş pentru a reduce greutatea maşinii şi implicit a creşte performanţele acesteia.

ZR1 este încălţată cu pneuri pe măsura performanţelor sale: 285/30ZR19 pe puntea faţă şi 335/25ZR20 pe puntea spate. Suspensiile reglabile ce echipează trenul de rulare utilizează un sistem magnetic similar modelului Ferrari 599,  iar frânele ceramice de dimensiuni impresionate poartă semnătura Brembo.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Corvette ZR1, cifrele vorbesc de la sine.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 807 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Corvette ZR1, cifrele vorbesc de la sine0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei