Peugeot scoate pe bandă rulantă vehicule restilizate. Ce-i drept, cosmetizate foarte discret, acestea par doar un pas timid în calea consacrării unor modele aflate în floarea vârstei.
Se impuneau câteva modificări însă aşa cum au procedat şi la monovolumul 807, designerii de la Peugeot au cizelat ici şi colo unele elemente considerate de ei a fi îmbătrânite.
Îmbunătăţirile de natură estetică au vizat de această dată versiunile 407 sedan şi 407 break, model aflate pe piaţă din 27 mai 2004.
Micile schimbări vin la exact patru ani distanţă de la debutul actualei generaţii şi sunt concentrate în special la secţiunea frontală, unde grila motorului primeşte un finisaj cromat, dar şi în dreptul farurilor şi blocurilor optice spate ce au fost redesenate.
Peugeot a acordat atenţie şi interiorului, unde principalele noutăţi sunt echiparea ceva mai bogată, respectiv introducerea controlului temperaturii, a senzorului de parcare faţă şi a unui sistem de informare pentru şofer.
Designul, accesoriile şi ergonomia din habitaclu sunt neatinse, la fel ca şi numărul inserturilor.
Din punct de vedere tehnic, singura modificare a fost adusă versiunii diesel de 2.0 litri, ce acum furnizează 140 de cai putere, cu doar 4 cai putere în plus faţă de vechea versiune.
Peugeot mai menţionează că motorul HDi a fost optimizat, unitatea având acum un consum de 5,6 litri la 100 de kilometri - faţă de 5,9 litri cât necesita varianta precedentă, şi o valoare a emisiilor de noxe de numai 150 g/km.
407 Facelift va intra în vânzare din această lună, mai întâi la concesionarii din vestul Europei.
Preţurile nu au fost comunicate de producător însă acestea pot fi în cel mai rău caz, sensibil mai mari decât până acum.