Peugeot te poate face să înţelegi cum e să te joci cu puterea. Dar vorba cuiva, puterea este nimic fără control. Ţi-e sete de putere? Atunci te asigurăm că nimic nu va place mai mult la proaspătul 207 Station Wagon decât ediţia sportivă intitulată sugestiv RC (Racing Competition).
Francezii de la Peugeot au adăugat pe lângă latura practică şi una de natură dinamică menită să ofere senzaţii dintre cele mai tari. Evident senzaţiile provin de sub capotă, graţie motorului pe benzină de 1.6 litri capabil să dezvolte 175 de cai putere şi un cuplu torsional respectabil de 240 Nm.
Propulsorul de sorginte THP este acelaşi care figurează pe modelul 207 GTi, un agregat pus la punct de BMW, de fapt realizat de BMW şi vândut sub licenţă celor de la Peugeot.
Sportiva 207 Station Wagon RC tinde să devină cea mai iute maşină break din clasa sa, însă nici rivalii nu sunt mai prejos. Viteza maximă măsurată în teste a ajuns la 220 km/h, iar demarajul de la 0 la 100 km/h a fost cronometrat cu 7.6 secunde.
Consumul mediu nu a fost declarat, însă presupunerile noastre merg spre valoarea de 7.5-7.6 litri la suta de kilometri parcurşi, adică ceva mai mult decât înghite 207 GTi, din cauza faptul că 207 SW RC este mai greu.
Performantul break Peugeot se prezintă bine la partea exterioară, unde din păcate nu putem vorbi despre un kit sportiv, ci mai debrabă despre un pachet minim de dotări: jante din aliaj, eleron amplasat deasupra lunetă, oglinzi vopsite argintiu şi evacuare dublă.