Chrysler trage speranţa că străinii vor ajuta la reabilitarea mărcii premium. Europenii au ajutat anul trecut ca brandul american să urce semnificativ în topul de vânzări, reuşind cel mai bun rezultat din ultimul deceniu. Cu toate că nu dispune de noi modele în gamă, Chrysler crede în continuare că oferta sa este imbatabilă.
Americanii îmbie pieţele bătrânului continent cu vehicule de lux, spaţioase, generoase în dotări şi de ceva timp echipate cu motorizări diesel. Chrysler se concentrează pe lansarea unor modele căutate în Europa, spre exemplu monovolumele, unde oferta include un nume cunoscut dar mai puţin apreciat. Noua generaţie Grand Voyager a sosit deja pe câteva pieţe vest-europene, oferind îmbunătăţiri la exterior şi modificări semnificative la interior.
Luxosul MPV va propune un habitaclu mai spaţios, garnisit cu materiale regăsite pe automobile mult mai bine cotate, precum 300C. Modelul 2008 este construit pe o platformă total nouă care îi permite o serie de facilităţi în trecut imposibil de oferit.
Grand Voyager beneficiază de şapte locuri la interior şi de un sistem de plisare a scaunelor în două moduri: „Stow ‘n’ Go”, care permite ultimelor două rânduri de scaune să fie poziţionate sub podea şi “Swivel ‘n’ Go”, care dă posibilitatea rândului doi de scaune să se întoarcă cu 180 de grade astfel încât să poată fi montată o masă (mobilă) poziţionată în faţa celui de al treilea rând de scaune.
Monovolumul are în echipare standard climatizator tri-zonă, sistem dual-DVD cu ecrane duble, dispozitivul MyGIG, un player audio cu hard disk şi scaune încălzite. Exteriorul este modificat în zona secţiunii frontale şi la blocurile optice spate.
Tot ca o noutate sunt şi jantele cromate. MPV-ul este animat noul propulsor turbodiesel de 2.8 litri şi 163 cai putere ce dispune de 13 cai putere în plus faţă de vechiul model. Motorul este echipat cu injectoare piezo-electrice şi admisie variabilă.
Preţul de bază pentru proaspătul Chrysler Grand Voyager trece puţin peste 40.000 de euro.