Ford a decis să ofere toate detaliile referitoare la cea de-a şaptea generaţie Fiesta, care va înlocui actuala serie lansată în 2002.
Modelul subcompact, prezentat în martie la Geneva, va fi comercializat începând din octombrie 2008 la un preţ de bază de 11.250 de euro în Germania. Pentru Europa vor fi disponibile versiunile de caroserie hatchback cu trei şi cu cinci uşi.
Maşina de clasă B, acelaşi produs remarcabil derivat din superbul concept Verve, va avea cinci nivele de echipare: Ambiente, Trend, Sport, Ghia şi Titanium.
Având exact aceleaşi dimensiuni ca şi vechea generaţie, vehiculul mini are parte nu numai de îmbunătăţiri estetice dar şi tehnice. Modelul vine echipat în standard cu sistemul de direcţie asistată denumit EPAS care ajută la scăderea consumului de combustibil. Fiesta va utiliza o gamă variată de motorizări ce include unităţile pe benzină Duratec de 1.2 litri-60 CP, 1.2 litri-80 CP, 1.4 litri-96 CP şi 1.6 litri-120 CP şi două diesel common-rail Duratorq de 1.4 litri-60 CP şi 1.6 litri-90 CP. Agregatele vor dispune de o transmisie manuală cu cinci şi şase rapoarte cât şi de noua cutie automată denumită Durashift.
Ford Fiesta, cel mai longeviv model din segmentul B, fabricat fără întrerupere din anul 1976, preia aproape în totalitate liniile conceptului Verve, profilul aerodinamic şi trăsăturile de bază ale acestuia: grila trapezoidală, capota scurtă, blocurile optice unghiulare, parbrizul înclinat şi umerii înalţi ai spatelui.
Aşa cum vă anunţam anterior, Fiesta va beneficia de mai multe versiuni printre care una economică denumită EcoNetic, două sportive S, ST şi una de performanţă ce va purta iniţialele RS.