Mitsubishi nu şi-a propus niciodată să şocheze.
Tocmai de aceea nu regăsim în gamă, modele care să ne „sară în ochi”, dar care totuşi impresionează prin linia curată şi originală a exteriorului.
În ultimii ani am asistat la schimbări aproape radicale ale viziunilor asupra formelor care exprimă filozofia de design, însă acum calea urmată de Mitsubishi este cea care defineşte cel mai bine stilul sportiv al mărcii japoneze.
Dintre numeroasele modele ce îi atrag pe tineri şi deopotrivă pe iubitorii condusului ceva mai agresiv, Eclipse se numără printre favoriţi.
Noua generaţie bate la uşă, iar economiile puse de o parte pot fi cheltuite cu rost.
Disponibil de luna viitoare în versiunile de caroserie coupe şi cabrio, modelul nipon revine pe asfalt într-o nouă şi eclectică înfăţişare.
Dezvăluit la jumătatea lunii februarie în cadrul Salonului Auto de la Chicago, noul vehicul sport este comercializat pe piaţa nord-americană la un preţ foarte atractiv, menţiona un purtător de cuvânt al companiei.
Eclipse împrumută din ADN-ul proaspătului Lancer Evo X fără însă a compromite personalitatea puternică a maşinii.
În ciuda influenţelor venite de la Evo X, estetica exterioară surprinde plăcut prin combinarea formelor clasice ale versiunilor mai vechi şi aerul modern imprimat de noua linie de design Mitsubishi.
Ambele vehicule coupe şi cabrio dispun în gama de propulsoare de două unităţi - de tipul MIVEC - pe benzină ce corespund celor două nivele de echipare: GS - motor 2.4 litri de 162 de cai putere şi GT - motor V6 de 3.8 litri de 265 de cai putere.
Puterea produsă de motor este redusă la tăcere prin intermediul unui sistem de frânare foarte eficient, ce include discuri de frână ventilate de dimensiuni generoase, sistemele ABS şi EBD şi controlul stabilităţii.
Mitsubishi oferă două tipuri de transmisie, automată Sportronic în 5 trepte sau manuală în 6 trepte.