BMW s-a afişat pentru prima oară cu M3 Cabrio la Geneva.
Este o noua versiune dedicată amatorilor de modele tunate de atelierul „M”. Din nesfârşita listă de versiuni modificate estetic şi mecanic noul M3 Cabrio pare să fie perfecţiunea întruchipată pentru cei care cunosc BMW-urile ca pe propriile buzunare.
Decapotabila BMW ascunde sub vestimentaţia de metal un motor V8 de 420 de cai putere capabil să genereze un cuplu torsional de 400 de Nm la 3900 de rpm, transmis punţii spate.
Cabrioletul este unul din cele mai impulsive modele de performanţă din galaxia BMW. Este un pic mai leneş decât M3 Coupe, din pricina celor 205 de kilograme luate în greutate, provenite de la acoperişul din oţel uşor, acţionat de un sistem electro-hidraulic. Plafonul se poate retracta în numai 22 de secunde.
Modelul deschis demarează de la 0 la 100 km/h în 5.3 secunde, cu 0.4 secunde mai puţin decât coupe-ul, în timp ce viteza de vârf nu este deloc afectată pentru că oricum este limitată electronic la 250 de km/h.
BMW a dispus ca M3 Cabrio să fie dotat în pachetul standard cu airbaguri frontale, laterale şi de tip cortină, faruri adaptive bi-xenon şi un sistem audio cu 16 difuzoare de înaltă fidelitate BMW Individual High End, oferit ca dotare opţională.
Ca o noutate, decapotabila sportivă este primul model echipat cu noua transmisie cu 7 rapoarte cu ambreiaj dublu, denumita M DKG. Din punct de vedere estetic, M3 Cabrio propune aceleaşi linii agresive la partea frontală, completate perfect de prizele de aer ale capotei, jantele cromate şi ţevile de eşapament duble.