Hyundai a găsit formula care să o ducă cel mai repede spre succes. Au investit masiv în calitate, imagine, dar şi design. Combinând cele trei componente, rezultatul este cel scontat, uneori chiar peste aşteptări.
Ieri, producătorul sud-coreean anunţa cu mândrie depăşirea numărului de comenzi la modelul de clasă mini i10 estimat pentru anul 2008. Conform datelor remise de Hyundai, în primele şapte luni de la lansare, mai exact din decembrie 2007, cererile la nivel global pentru micul vehicul urban se cifrează la peste 100.000.
„De la debutul său şi până acum, comenzile totale pentru export ating în primele şapte luni un volum impresionant de 106.749 de unităţi. Comenzile pentru Hyundai i10 au fost primite din 98 de ţări ale lumii", afirmă un oficial al companiei.
Mai bine de jumătate din cereri, circa 65.000 de exemplare i10, provin de la clienţi din Coreea de Sud. Oficialii din cadrul Hyundai afirmă că citadina 10 este o maşină de clasă mondială şi poate concura cu orice alt model din segment la nivel global. Producătorul a declarat că intenţionează ca în viitorul apropiat să introducă o nouă motorizare pentru acest vehicul, un propulsor de 1.2 litri pe benzină construit din aluminiu.