Nissan pregăteşte calea noului Murano.
Lansat în urmă cu patru ani pe piaţa nord-americană şi în 2004 pe cea europeană, vehiculul japonez vine cu serioase îmbunătăţiri estetice care vizează în principal partea frontală, grila, spoilerul şi capota. Acestea vor exprima mai multă energie şi atractivitate în timp ce blocurile optice faţă-spate vor accentua latura trendy şi eclectică a noului Murano.
Natura şi elementele ce au primit prospeţimea necesară sunt destul de evidente în raport cu vechea generaţie, care încă se află în circulaţie.
Nissan a operat modificări estetice importante la secţiunea frontală unde se observă prezenţa noilor blocuri optice cu sticlă mai clară cu baza inferioară extinsă şi alungită spre spolierul integrat.
Capota a primit doi umeri aşezaţi pe extreme ce îndeplinesc un dublu rol: aerodinamic şi estetic. De asemenea, nouă este şi grila motorului ce dispune de 8 branhii cromate aşezate oblic şi care „protejează” masivul logo Nissan.
Emblema cromată este încadrată de un element în forma literei U, similar cu cel întâlnit la Qashqai.
La partea din spate, stopurile propun un desen mai convenţional şi ocupă un spaţiu mai mare, ceea ce facilitează observarea acestora de la distanţe apreciabile.
Murano 2 are acelaşi profil rece, însă linia generală îi conferă un plus de robusteţe şi masculinitate. Nissan spune că Murano a crescut la toate capitolele, ţinută de drum, manevrabilitate, stabilitate, eficienţă în consum, acum fiind mult mai aproape de pretenţiile clasei vehiculelor sportive utilitare. În standard, noul Murano beneficiază de sisteme avansate ce dau Vehicle Dynamic Control (VDC) şi Traction Control System (TCS).
Noul Murano va fi disponibil atât în varianta 2x4 cât şi 4x4 având sub capotă acelaşi motor V6 de 3.5 ce generează 234 CP şi un cuplu motor maxim de 336 Nm. Propulsorul este legat la o transmisie de tipul Xtronic CVT, o cutie de viteze cu variaţie continuă ce dispune de un sistem adaptiv de schimbare al rapoartelor, denumit Adaptive Shift Control.