Mitsubishi căută să câştige şi clientul cu bani şi cel cu mai puţini bani. Implementarea unei asemenea politici se referă doar la câteva modele, printre care şi superbul bolid EVo X.
Cei care nu şi-o permit, au ocazia să cumpere măcar versiunea economică, botezată Ralliart. Economică este un fel de a spune, pentru că Lancer Ralliart dispune de un motor de 240 de cai putere, aşa că nu vă imaginaţi că nu veţi da pe la benzinării cu lunile.
Japonezii au aplicat nu numai modificări tehnice dar şi de ordin aerodinamic pentru a putea aduce proaspăta versiune la un preţ mai acceptabil.
Mitsubishi dotează noul model cu transmisie cu dublu ambreiaj de tipul Twin Clutch SST şi tracţiune integrală full-time cu diferenţial central controlat electronic şi alte două diferenţiale cu alunecare limitată dispuse pe fiecare punte, ceea ce face ca Ralliart să aibă o ţinută de drum fără cusur. Motorul turbo de 2.0 litri în patru cilindri ce dispune de tehnologia MIVEC, este derivat din propulsorul montat pe EVo X.
Versiunea Ralliart se remarcă prin designul exteriorului ce împrumută linia dinamică şi alura lui Lancer, mai ales la partea frontală stilizată foarte agresiv şi susţinută de prizele de aer de pe capota din aluminiu a motorului, în timp ce spatele iese în evidenţă prin spoilerul modificat care găzduieşte două evacuări cromate. Interiorul este asortat cu scaune Recaro, padele de schimbare a vitezelor aflate în spatele volanului, sistem audio Rockford cu nouă boxe, trapă şi un sistem de navigaţie cu hardisk de 30 GB.
Începând din vara acestui an, japonezii vor pune în vânzare noul model mai întâi pe piaţa nord-americană, după care vor urma şi cele europene. Versiunile rezervate bătrânului continent sunt în număr limitat iar clienţii nu vor fi aleşi pe sprânceană. Tarifele nu au fost încă făcute publice.