Toyota mai are de cucerit un singur bastion, Europa. Compania şi-a propus în primul rând creşterea notorietăţii în segmentele de volum coroborată cu dezvoltarea unei oferte care să răspundă nevoilor specifice bătrânului continent.
Pentru prima dată, Toyota a creat special pentru europeni un model care să corespundă dorinţelor în materie de gust, utilitate şi consum. Denumit Auris, automobilul compact de clasă C intră pe segmentul de piaţă lăsat liber de Corolla şi se recomandă ca un adversar puternic graţie dotărilor, dar mai ales fiabilităţii.
Auris a fost creată pornind de la şofer, dinspre interior înspre exterior, calitatea sa superioară şi interiorul inovativ aducându-l pe acesta şi pe pasageri în armonie cu maşina. Interiorul este şi elegant şi practic, datorită schimbătorului de viteze şi a celorlalte elemente de control dispuse la o înălţime ergonomică perfectă.
La exterior, Auris afişează o siluetă puternică şi dinamică. Auris a fost construit pe un şasiu complet diferit faţă de Corolla, beneficiază de suspensii noi, direcţie acţionată electric. Auris are o lungime de 4.22 metri şi un ampatament de 2.60 metri, ceea ce conferă automobilului o stabilitate excelentă şi confort maxim pentru pasageri. Auris este primul model din clasa compactelor supermini care vine echipat standard cu airbag pentru genunchii şoferului şi care asigură versatilitate prin sistemul EasyFlat.
Motorizările sunt şi ele la înălţime. Puternice, economice şi puţin poluante, acestea oferă o plajă de puteri mai extinsă, între 90 şi 180 CP. Preţul de bază porneşte de la 13.900 euro cu TVA pentru versiunea Auris hatchback Crea cu motor de 1,4 litri VVT-i şi poate ajunge la 21.620 euro cu TVA pentru versiunea Auris hatchback Sol cu propulsor diesel de 2,0 litri şi transmisie manuală în 6 trepte.