Range Rover spune că a venit timpul să le arate colegilor de clasă cine este noul stăpân. Sătul să tot fie împins la coada plutonului, producătorul de modele premium 4x4 este decis să pună capăt umilinţei suferite din partea germanilor. Cotat ca unul din cele mai tari modele SUV de pe piaţă, Range Rover impresionează la capitolul ţinută de drum, fie că ne referim la abilităţile off-road, fie la comportamentul pe asfalt.
Constructorul cu o bogată tradiţie în domeniul vehiculelor 4x4 lucrează în prezent la dezvoltarea unei versiuni sportive de top care va ataca segmentul greilor Audi Q7 S-Line, BMW X5M, Mercedes ML 63 AMG şi Porsche Cayenne Turbo.
Noul model premium va fi cea mai puternică variantă existentă în gama Range Rover ce mai include actualmente o ediţie de performanţă denumită Sport. Prototipul premergător versiunii de serie este testat în Germania pe circuitul Nurburgring Nordschleife.
Este posibil ca viitorul model supersportiv de la Range Rover, ce ar putea fi denumit simplu R, să beneficieze de puternicul motor V8 de 500 de CP, utilizat şi de Jaguar. Unitatea de 5.0 litri capabilă să genereze 677 Nm va avea 200 de cai putere în plus faţă de versiunea Sport. Un salt de putere impresionant ce va ajuta noul Range Rover să atingă cu lejeritate 250 de kilometri pe oră faţă de 225 km/h cât poate realiza versiunea supraalimentată V8 şi 209 km/h cât poate obţine varianta de motorizare V8 aspirată natural, ambele disponibile în prezent pe Range Rover Sport.