Departe de a fi extravagant, sau de un lux orbitor, dar foarte aproape de hotarul clasei premium, noul Focus CC este continuatorul concepţiei „kinetic design”, acum într-o interpretare ce denotă mai mult gust şi eleganţă. Este o declinare fericită a popularului Focus, vehicul care în momentul de faţă se laudă cu cea mai diversificată gama de modele în clasa compactelor. Lung de 4,51 metri, lat de 1,83 metri, înalt de 1,41 metri, cabrioletul ovalului albastru nu numai că îţi va oferi o experienţă unică la volan, dar vei trăi şi vei avea senzaţii nebănuite într-un ritm trepidant.
În discuţie se află o variantă supusă unei cure de înfrumuseţare, bine venită pentru un vehicul aflat la jumătatea carierei sale. Focus Coupe-Cabrio, model ce cântăreşte puţin peste 1.500 de kilograme, combină utilul cu plăcutul, având un interior primitor şi aspect exterior îngrijit şi echilibrat.
La partea de transmisie este disponibilă o cutie manuală în 5 trepte, iar pe viitor va exista şi o cutie automată cu 6 trepte de viteză şi dublu ambreiaj prezentă numai în combinaţie cu un propulsorul turbodiesel 2.0L Duratorq.
Decapotabila este dotată în premieră cu un sistem de control al presiunii în anvelope care funcţionează ca un dispozitiv de alarmare a şoferului când pneurile încep să piardă aer.
Propulsia este formată din patru unităţi, două turbodiesel Duratorq de 109 şi 136 de CP şi două pe benzină Duratec de 1,6 litri-100 cai putere şi 2,0 litri de 145 de cai putere.
Exteriorul nu duce lipsă de noutăţi. Modificările principale sunt operate la grila frontală, blocuri optice şi spoiler, ce va include o uriaşă priză de aer trapezoidală. Capota uşor înălţată iese în evidenţă prin lamela cromată aşezată în dreptul calandrului. Pasajul roţilor ce se continuă la praguri şi spoilere denotă caracterul impetuos al vehiculului supermini, dând exteriorului o notă de originalitate. Stopurile includ tehnologia LED, iar plafonul se mândreşte cu două bare cromate ca suport pentru bagaje.
Interiorul nu excelează prin nimic, însă notabilă este prezenţa unor noi materiale pentru scaune şi diversificarea paletei de culori pentru tapiţerie. În habitaclu, şoferul va avea la dispoziţie sistemul HMI (Human Machine Interface) ce a debutat pe Mondeo şi despre care se spune că uşurează activitatea la volan, de zi cu zi, a conducătorului auto.