Dacia se fereşte să vorbească despre copilul minune, dar uită că pereţii au ochi şi urechi.
Munca la versiunea restilizată Logan s-a încheiat, iar confirmarea vine chiar din interiorul uzinei Mioveni. Acesta este Logan Facelift!
Pe baza acestor fotografii surprinse de un amator, ce are acces în halele uzinei din Mioveni, dar şi cu ajutorul unui set de imagini provenite de la un jurnalist din Olanda putem face primele aprecieri la adresa viitorului Logan Facelift.
Spre bucuria noastră, berlina a suferit schimbări interesante aplicate atât la exterior cât şi la interior. Vorbim despre un Facelift care depăşeşte limitele obişnuitului, evidenţiindu-se prin noua linie a secţiunii frontale unde descoperim, blocuri optice angulare cu un desen ce inspiră mai mult dinamism.
Grila motor, împrumutată de la Sandero, afişează noul logo Dacia dar şi o baghetă cromată de dimensiuni ceva mai generoase decât la actualul Logan. Tot la partea din faţă, versiunea Facelift beneficiază de un nou spoiler ce degajă mai multă agresivitate.
Modificări deloc neglijabile se petrec şi la secţiunea spate, unde stopurile prezintă în partea de sus un „cioc”, element de continuitate.
Remarcăm, de asemenea, un nou spoiler spate care face ca Logan Facelift să aducă oarecum cu Renault Clio Symbol. Tot ca o noutate este şi lamela cromată aflată la baza uşii portbagajului, care împreună cu bagheta de pe grila motor imprimă un aer mai rafinat maşinii low-cost.
Interiorul vine cu o nouă planşă de bord, mult mai aerisită şi practică, volan cu o inserţie cromată preluat de la Sandero. În schimb, tabloul comenzilor pentru şofer rămâne neschimbat.
Ca o uşurare pentru viitorii clienţi Logan, portierele primesc în sfârşit un mâner şi o cotieră adevărată, ca la o maşină obişnuită.
Panelul uşilor este de asemenea schimbat, la fel ca şi locul torpedoului.
Este prematur să vorbim despre preţuri sau despre eventualele dotări tehnice. Însă, având în vedere schimbările majore aduse la interior şi exterior, acestea ar putea ridica puţin costul de achiziţionare, dar să nu ne antepronunţăm.
Ne putem aştepta totuşi la o surpriză şi este foarte posibil ca Logan Facelift să vină la acelaşi preţuri cu actualul model, deoarece se intenţionează menţinerea maşinii low-cost la un preţ extrem de competitiv, cum anunţa Carlos Ghosn, şeful alianţei Renault-Nissan, încă de la sfârşitul anului 2006.
Deşi în urmă cu trei zile au apărut speculaţii despre dezvelirea versiunii restilizate Logan pe 22 mai 2008 la Salonul Auto de la Madrid, colegii de la direcţia de comunicare din cadrul Automobile Dacia au infirmat zvonul privind posibila lansare în capitala Spaniei. În schimb, colegii de la relaţii cu presa ne-au confirmat că Logan Facelift va sosi la concesionari în a doua jumătate a anului, după ce Sandero bi-corp va debuta oficial pe piaţa românească.
( 3 mai 2008, 17:10:16
Arata ca dracu!