Nissan nu a venit cu mâna goală la Beijing. La parada din capitala Chinei, constructorul japonez a prezentat noua generaţie Teana, vârful de lance al mărcii Nissan pe piaţa asiatică. Cum vânzările limuzinelor de lux au explodat în cea mai populată ţară a planetei, Nissan nu putea rata debutul unui automobil dedicat oamenilor de afaceri, şefilor de stat şi vedetelor care apreciază luxul ca fiind un „rău” necesar şi nu doar o chestiune de mândrie.
Noua Teana este un sedan derivat din conceptul Intima, dezvăluit anul trecut la Tokyo. De la acesta preia în totalitate linia designului, câteva din elementele părţii frontale şi a spatelui, linia umerilor de sub montantul C şi interiorul. Limuzina premium este disponibilă în două versiuni: cea obişnuită, Teana Premium Sedan, şi Teana XV, ultima fiind mai luxoasă şi bogată în dotări.
Modelul dispune de tracţiune faţă, transmisie variabilă continuă XTRONIC CVT şi trei propulsoare pe benzină din care două V6 de 2.5 şi 3.5 litri, iar unul cu patru cilindri de 2.0 litri.
Prezent la ceremonia dezvelirii noului vârf de gamă, Carlos Ghosn, preşedintele şi directorul executiv al Nissan, a declarat: „Lansarea modelului Teana în anul 2004, a fost un semnal clar că Nissan devenise un jucător important în China. Noul sedan Teana demonstrează promisiunea făcută clienţilor noştri de a oferi calitate înaltă şi produse de clasă mondială". Aflată în producţia de serie din anul 2004, limuzina de lux va fi disponibilă la dealeri la sfârşitul lui 2008.