Bugatti vrea să spargă din nou tiparele şi caută să facă loc unui automobil aşteptat cu sufletul la gură de fanii cu bani ai mărcii franceze.
Gama săracă de modele se va îmbogăţi în viitorul apropiat cu o versiune cabrio de tip Targa. Purtătorul de cuvânt al companiei, inginerul George Keller a confirmat că Bugatii lucrează la un model decapotabil. „Suntem nevoiţi să apelăm la o versiune de tip Targa, spune Keller, şi nu la una cu acoperiş retractabil deoarece nu există spaţiu de stocare în spatele scaunelor, pentru elementele care îl compun”. Plafonul Targa este alcătuit din două secţiuni mobile acţionate manual şi care ocupă suprafaţa unei trape de mari dimensiuni.
Pentru marea majoritate a celor care speră să pună mâna pe un astfel de model Veyron, achiziţia semi-cabrioletului va fi considerată ca o victorie, având în vedere că până astăzi doar 220 de fericiţi cutreieră lumea la bordul unui impetuos Veyron.
Totuşi, iubitorii de modele deschise ar putea avea unele nemulţumiri legate de soluţia adoptată. Bugatti, spun unele zvonuri, va limita performanţele uluitoare furnizate de motorul W16 de 1001 cai putere. Viteza maximă va fi coborâtă până la 340 de kilometri pe oră, faţă de 407 km/h cât poate alerga orice Veyron, în schimb demarajul rămâne neschimbat, de la 0-100 km/h se ajunge în doar 2.5 secunde.
Conform declaraţiilor la cald ale lui Keller, producătorul francez intenţionează să producă doar 80 de exemplare. Preţul estimativ al noului Veyron Targa va fi de 1.4 milioane de euro.
Modelul este aşteptat să debuteze în vara anului viitor.