Debut
Suzuki Kizashi 3, ultimul preludiu
Suzuki îşi extinde orizontul şi modul de acţiune. Japonezii vor să treacă treptat de la producţia bazată pe automobile pe specificul zonei la concentrarea activităţilor de fabricaţie pe segmentul aşa numitului automobil global, modelul care întruneşte toate cerinţele în materie de design, siguranţă şi calitate pretabile pe orice piaţă a lumii. Noţiunea a fost pusă repede în practică de seria prototipurilor Kizashi ce întruchipează familia de vehicule cu destinaţie globală prevăzută să între în ritmul lansărilor începând de anul viitor. Primele două episoade din trilogia Kizashi s-au desfăşurat în toamna anului trecut la Frankfurt şi Tokyo, un concept impresionant cu un aspect exterior ce a convins multă lume că Suzuki este în stare să fabrice provocări extreme. Niponii aşteptat cu nerăbdare ziua de 20 martie când au dezvelit ultima creaţie din colecţia sa de super-concepte. Kizashi 3 este cea mai recentă versiune supusă limbajului de design în care conveţiesc natura agresivă şi latura practică a unui sport-sedan. Modelul măsoară 4.65 metri lungime, 1.90 metri lăţime şi 1.45 metri înălţime se bucură de un interior foarte confortabil, favorizat de dimensiunea generoasă a ampatamentului de 2.80 metri. Sub capotă lucrează 300 de cai putere proveniţi de un motor V6 de 3.6 litri cu 24 de valve aflat în legătură cu o transmisie cu 6 rapoarte ce poate fi acţionată prin intermediul unor padele situate în spatele volanului. Momentele de cuplu sunt distribuite inteligent de un sistem de tracţiune integrală AWD dezvoltat la fel ca şi propulsorul de divizia de performanţă Suzuki ce s-a îngrijit de maşina de concurează în WRC (Campionatul Mondial de Raliuri) sezonul competiţional 2008. Exteriorul păstrează parametrii de imagine şi profilul lateral atletic, elegant scoe în evidenţă la Kizashi 1 şi 2. Vopseaua argintie metalizată si de jantele de 21 de inch cu noua spite din aliaj uşor cristalizează caracterul special al sedanului global. Constructorul spune că prototipul învelit în costumaţie de lux este la un pas de producţia de serie, care ar putea începe peste unul sau doi ani. Suzuki speră ca în 2010 să pună în circulaţie versiunea de uzină ce va fi livrată mai întâi în America de Nord. Kizashi înseamnă în limba japoneză preludiu şi reprezintă o filozofie diferită faţă de doctrina împărtăşită până astăzi de japonezi. Este noua direcţie de stil a brandului formată în atelierul Grupului de Design Avansat Suzuki, bazată pe principii ce definesc dinamismul, expresivitatea, robusteţea şi performanţa în formele sale cele mai evoluate. Kizashi 3 va fi construit la uzina Sagara din Japonia şi se anunţă ca un rival serios pentru Lexus GS, Infiniti G35 sau Hyundai Genesis.
În lipsa unui acord scris din partea
Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului
Suzuki Kizashi 3, ultimul preludiu.
Vizualizări articol: 790 | | Notează articolul: Suzuki Kizashi 3, ultimul preludiu0.05
|
|
Comentarii
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.