Mercedes a făcut casă bună cu Salonul de la Geneva.
Manufacturierul din Stuttgart nu a pierdut ocazia de a reitera experienţa şi imaginea mărcii în lume, bazat pe calitatea recunoscută a modelelor premium ce poartă ca emblemă steaua cu trei colţuri.
Atracţia principală a constituit-o debutul noului CLC, moment ce poate fi considerat premiera mondială, deşi sportiva germană a fost prezentată într-un cadru destul de restrâns, pe 27 ianuarie, cu ocazia festivalului Săptămâna Modei la Berlin.
Proaspătul vehicul este construit pe scheletul vechiului C Sportcoupe a cărui cariera se va încheia peste numai o lună de zile. Producătorul spune că între noul şi vechiul automobil sunt nu mai puţin de 1.100 de diferenţe, cele mai multe la partea mecanică.
Din punct de vedere estetic, CLC este derivat din modelul C-Klasse, dar au fost păstrate şi câteva elemente de la C Sportcoupe.
Stilistica exterioară este conturată pe linia unei maşini sportive, rafinate, cu gust, dar fără a ieşi în evidenţă prin dotări mai deosebite.
Corpul automobilului este suplu, bine proporţionat, cu umeri ceva mai înalţi şi secţiune spate cu montanţi plonjaţi brusc spre portbagaj. Interiorul nu aduce nimic nou, totul fiind copia la indigo a habitaclului C-Klasse, dar care respectă toate rigorile în materie de lux şi rafinament made by Mercedes.
Cele mai importante îmbunătăţiri sunt legate de sistemele multimedia şi optimizarea parametrilor pentru motorizările existente.
Mercedes susţine că noile sale propulsoare sunt mai atente la consum, acesta fiind redus cu 10,8%. Gama agregatelor este compusă din patru unităţi pe benzină de 143, 184, 204, 272 cai putere şi două diesel de136 CP şi 170 CP.
Mercedes va lansa noul CLC în aprilie, la un preţul de pornire de circa 26.000 de euro în Germania.