Bugatti mai catolic decât Papa sau exclusivismul încă nu a ajuns la cote paroxistice?
Aceasta este întrebarea care îţi vine în minte atunci când afli că un model de 1 milion de euro pare a fi, deja, demodat pentru clientela cu bani.
Miliardarii petrolişti nu vin la Geneva pentru „mărunţişuri”, dar au măcar un singur motiv să o facă, Veyron Hermes. Este cel mai scump model sportiv fabricat din 1956 încoace de faimosul producător alsacian de automobile.
Nu îndrăznim să ne imaginăm că bolidul Veyron, sub capota căruia trag peste o mie de cai putere de rasă capabili să lase urme adânci pe asfalt, este o maşină căreia îi lipseşte luxul, individualitatea, strălucirea şi imaginea exclusivistă şi forţa la propriu a unui model care face toţi banii. Se pare că situaţia nu este chiar aşa, specialiştii de la Hermes arătând că există încă diverse posibilităţi de a împinge luxul spre noi frontiere. Colaborarea dintre cele două branduri franceze datează încă din perioada anilor 1920, când Ettore Bugatti a comandat un set de valize de lux pentru primul său model de top, Bugatti Royale. De atunci, Bugatti şi Hermes au legat o prietenie sfântă, care continuă şi azi să dea roade.
Versiunea superlux Veyron Hermes este o capodoperă rezultată dintr-un parteneriat entuziast şi promiţător între doi fabricanţi pasionaţi de aceleaşi lucru: stilul distinctiv.
Cel mai puternic vehicul coupe sport din lume a devenit acum o combinaţie rară între tehnologia rafinată şi luxul orbitor. Interiorul şi exteriorul a fost tratat cu tot ce este mai bun pe lume de la materiale şi finisaje până la detaliul cusăturilor.
Hermes şi-a lăsat amprenta pe jantele din aluminiu lustruit şi pe prizele de aer.
Veyron, modelul cu un propulsor în „W” cu 16 cilindri dezvoltă 1001 cai putere şi un cuplu maxim de 1250 Nm, rivalizează acum cu modele de elită din clasa superlux.
Echipat cu tracţiune integrală permanentă bolidul accelerează fulgerător de la 0-100 km/h în numai 2.5 secunde! Capabil să ajungă la viteza de top de 407 km/h excepţionalul Bugatti Veyron Hermes are şi un preţ pe măsură, 1,55 milioane de euro (fără taxe).
Modelul exclusivist va fi comercializat spre sfârşitul acestui an.