Lexus a făcut furori cu al patrulea său concept bazat pe filozofia “L-finesse”, ce presupune un stil distinct şi un design captivant.
Singura noutate la Geneva a mărcii de lux japoneze a fost LF-A Roadster, versiunea de serie declinată din inovativul conceptul ce purta acelaşi nume.
Decapotabila Lexus a impresionat profund prin perfecţiunea liniilor exterioare şi interiorul privit ca un exemplu de rafinament.
LF-A este, mai înainte de toate, primul exemplar Lexus în segmentul Roadster şi, totodată, primul supercar Lexus.
Prin dimensiunile sale, 4,46 m lungime, 1,89 m lăţime şi un ampatament de 2,60 metri, sportivul model asigură un nivel de confort similar clasei medii şi dotări peste segmentul premium.
Construit pe platforma modelului LF-A coupe, prezentat la în urmă cu un an la Geneva, noua decapotabilă este construită din materiale uşoare ce au favorizat creşterea performanţelor dinamice.
Caroseria este realizată din fibră de carbon şi aluminiu, astfel fiind redusă substanţial masa maşinii, fără a fi necesară prezenţa unui motor mai puternic.
Roadsterul dispune de un motor V10 de 5.0 litri, amplasat frontal şi conectat la un nou tip de transmisie secvenţială în 8 trepte, dispusă axial între puntea faţă şi spate. Unitatea va produce 500 de cai putere şi o viteză maximă de 320 de kilometri pe oră.
LF-A Roadster dispune de o aripă deportantă fixată în zona portbagajului care se comportă ca eleron retractabil. Decapotabila este dotată cu jante de 20 de inch din aliaj şi încălţată cu pneuri performante de 265/35 pe trenul faţă şi 305/30 pentru roţile spate.