Renault a adus atmosfera curselor din motorsport la Geneva.
Nu ar fi pentru prima dată când francezii fură privirea publicului cu un model gata „să-şi arate colţii”.
La ediţia din acest an a venit rândul mezinului Twingo să arate ce este capabil să facă un mini-hatch dacă este înzestrat cu o herghelie mai sănătoasă de cai putere.
Versiunea Twingo GT este opera mâinilor dibace de la Renault Sport Technologies, o divizie internă care foloseşte experienţa acumulată de francezi în diverse competiţii cu motor, inclusiv Formula 1.
Mignonul model se alătură unui cerc destul de restrâns de vehicule care combină plăcerea de a conduce sportiv fără a face abuz de carburant.
Renault l-a înzestrat cu un motor de 1.6 litri pe benzină, ce generează 133 de cai putere.
Noul Twingo Renault Sport este în viziunea celor care l-au creat un model de înaltă clasă sportivă, afirmaţie care se bazează nu numai pe muşchii propulsorului, ci şi pe aportul oferit de restul componentelor, şasiul echilibrat şi eficient, caroserie cu elemente de tuning, praguri, spoilere gândite pentru a obţine performanţă pură.
Modelul de serie derivă din conceptul prezentat în 2006 la Salonul Auto de la Paris, păstrând proporţiile şi caracterul incisiv şi expresiv al exteriorului. Atletic şi vivace, modelul Renault este una din cele mai la îndemână oferte din clasa sportivelor compacte ce poate fi folosită atât ca maşină de performanţă, cât şi pentru diverse activităţi urbane.
Twingo Renault Sport se alătură familiei de vehicule Renault cu spirit agresiv şi dominator, din care mai fac parte Clio şi Mégane Renault Sport.