Noul vehicul pregătit de Peugeot să arunce în aer concurenţa este 308 GT, versiunea sportivă a modelului 308. Francezii au pregătit un automobil care deţine sub capotă un motor pe benzină supraalimentat de 1.6 litri şi 175 de CP, unitate aflată în prezent şi pe Peugeot 207 GTI. Propulsorul, cuplat la o cutie manuală în şase trepte, transmite un cuplu motor maxim, cei 263 Nm disponibili de la 1600 rpm, doar punţii faţă. Noul 308 GT demarează de la 0 la 100 km/h în 8.3 secunde şi atinge o viteză maximă de 225 km/h. În ciuda cifrelor afişate, consumul se menţine la un nivel obişnuit versiunilor curente pe benzină, respectiv 6.3 litri/100 de km în ciclu combinat. Comparativ cu maşina din care derivă, 308 GT vine cu modificări importante la trenul de rulare, spoilerul faţă şi spate şi garda la sol, ce se impun unui automobil care emite pretenţii în segmentul sportivelor. Interiorul nu face notă discordantă, aici elementele de natură sportivă fiind la fel de pregnante ca şi la exterior. Pedalierul, schimbătorul de viteze din aluminiu, instrumentar modificat, volanul cu un design nou completează aerul sportiv al maşinii. Peugeot anunţă că versiunea sportiva a modelului 308 va fi livrată din această primăvară. Antrenat să lupte în clasa automobilelor performante, 308 GT are misiunea ingrată de a ţine piept unor modele mult mai puternice. Oricum având în vedere că motorul de 1.6 litri este de origine BMW, surprizele pot fi dintre cele mai neaşteptate.