Fiat întâmpină o rezistenţă foarte puternică în segmentul supermini.
Modelul Bravo vrea să îşi facă simţită prezenţa în cea mai redutabilă competiţie a marilor orgolii, locul unde Focus, Astra, i30, Golf sau 308, pretind şefia clasei C.
Singura şansă de afirmare este să demonstrezi că poţi să faci la fel de mult ca şi cei de lângă tine. Acesta este şi scopul pentru care Bravo a fost înzestrat cu un nou nivel de echipare denumit Linea Sportiva. Acesta subzistă prin patru versiuni distincte: Speed, Racing, Sport şi Sports Plus.
Primul se bazează pe actuala versiune Active şi dispune de aer condiţionat acţionat manual, jante din aliaj de 16 inch, volan îmbrăcat în piele, faruri adaptive. Caroseria se remarcă prin jocul de culori dintre nuanţa acoperişului, spoilerelor, portierelor şi restul maşinii.
Bravo Speed deţine sub capotă un motor turbo T-JET de 1.4 litri şi 120 de cai putere. Versiunea costă 18.590 de euro, avantaj client 1.030 de euro, faţă de versiunea Active.
Bravo Sport dispune de suspensii sport, volan sportiv multifuncţional îmbrăcat în piele, cotiere pentru scaune, geamuri electrice spate, etriere vopsite în culoarea caroseriei şi evacuări cromate.
În privinţa propulsiei se poate opta între unitatea pe benzină de 1.4 litri, preţ de 21.700 de euro, sau agregatul diesel de 1.9 litri cu 16 valve şi 150 de cai putere, oferit la un cost de 24.000 de euro.
Bravo Sports Plus, este cea mai costisitoare alegere dar şi cea mai bine dotată. Jante de 18 inch, tetiere active, climatizator dual-zone şi sistemul Blue & Me. Partea de motorizare este identică versiunii Sport, dar ceva mai scumpă. Costă 22.700 de euro pentru echiparea cu motor pe benzină şi 25.000 de euro pentru motorizarea diesel.