Mercedes nu are nevoie să traseze sarcini diviziei interne AMG, când trebuie să arunce pe piaţă fiara cu stea în frunte. Este deja un lucru ştiut de toată lumea, când apare versiunea calmă şi degajată a celor de la Mercedes, deja la pândă se află bolidul AMG. După aproape două săptămâni de la debutul variantei restilizate SL, tunerul de casă al producătorului premium din Stuttgart scoate în lume ediţiile sportive SL 63 AMG şi SL 65 AMG. Deşi aparent între cele două decapotabile de lux cu spirit sportiv nu există mari diferenţe, ei bine acestea sunt ca de la cer la pământ. SL63 AMG este echipat cu un motor V8 de 6.3 litri, care dezvoltă 525 CP la 6.800 rpm si un cuplu torsional de 630 Nm la 5.200 rpm.
Cireaşa de pe tort şi vârful de gamă, SL 65 AMG, este propulsată de un agregat biturbo V12 care produce 612 CP şi un cuplu motor fenomenal. Cei 1.000 Nm,
i-a obligat pe inginerii germani să utilizeze, în continuare cutia automată AMG cu cinci trepte folosită şi în trecut pe vechiul model. În schimb 63 AMG beneficiază de noua transmisie AMG SpeedShift MCT cu şapte rapoarte un adevărat deliciu pentru cei care căută să descopere plajele de putere reale ale bolidului tunat.
AMG foloseşte un kit de caroserie destul de subtil ce include spoilere faţă şi spate redesenate, prize de ventilaţie laterale şi blocuri optice pe fond negru, cu faruri bi-xenon.