Audi a dat lovitură după lovitură.
Evident, una din cele mai grele „atingeri” aduse eternilor rivali BMW şi Mercedes a fost apariţia noii generaţii A4, din care a derivat şi actuala familie de coupe-uri A5/S5.
Pentru că există şi clienţi care preferă modele individualizate cu dotări mai speciale şi performanţe apropiate sportivelor tunate in-house, Audi va oferi toate acestea în pachetul S-Line disponibil pentru A5.
Avantajul acestuia este acela că plăteşti un preţ mai mic pentru o echipare interior-exterior şi dinamică a motorului pe care însă le poţi obţine cu maşini de două ori mai scumpe.
Ultima ofertă a celor de la Audi arată chiar foarte bine.
A5 a fost echipat cu un pachet Sport denumit S-Line prin care se încearcă o reevaluare a ierarhiilor în segmentul sport premium, unde Audi s-a descurcat admirabil în ultimii ani.
Noul S-Line are garda la sol coborâtă cu 10 mm, beneficiază de suspensii sport şi jante din aliaj cu dimensiuni de 18,19 şi 20 de inch. Estetica exterioară nu diferă foarte mult de cea a versiunii obişnuite A5. Au fost revizuite ambele spoilere, faţă şi spate, care beneficiază de grile laterale de ventilare. Interiorul este garnisit întocmai cu cerinţele unui vehicul care se pretează a fi ultra-dinamic.
Tapiţeria poate fi din piele Alcantara sau Nappa. Scaunele sport au suport lombar reglabil şi se remarcă printr-o foarte bună susţinere laterală dar asigură şi confort.
Inserţiile din aluminiu nu aveau cum să lipsească din garnitura de bază care mai include şi volan îmbrăcat în pilele plus pedalier metalic cromat. Pachetul S-Line valorează în total 3480 de euro.
Audi n-a suflat o vorbă despre motorizare. Să fie oare la mijloc mult-aşteptatul propulsor de 500 CP?