Ford făcea senzaţie în 2004 cu prototipul Focus Vignale la Salonul Auto de la Paris.
Era pentru prima oară când fanii acestui automobil din clasa C puteau visa la un vehicul cu plafon mobil aşezată pe structura unui fascinant coupe-cabrio.
Astăzi pe şoselele Europei circulă peste 3.000 de exemplare Focus CC, însă numărul lor va spori odată cu introducerea versiunii facelift dezvăluite recent.
Restilizarea modelului deschis a adus cu sine o seamă de schimbări vizibile ce dau un plus de savoare noului Focus Coupe-Cabrio. Exteriorul poartă amprenta limbajului de design kinetic regăsit pe aproape în toată gama Ford. Capota, grila motor, blocurile optice şi spoilerele sunt revizuite estetic într-o notă mult mai agresivă şi captivantă.
Piesa de rezistenţă este acoperişul escamotabil din metal realizat în atelierele maestrului Pininfarina din Italia.
Focus CC dispune de cel mai mare volum al portbagajului din sectorul cabrioletelor coupe, respectiv 534 de litri când acoperişul este activat, şi 248 de litri iar când plafonul este pliat.
Interiorul se remarcă prin câteva schimbări minore, utilitate ceasuri de bord iluminate în roşu, sistemul de pornire fără cheie, navigaţie şi sistemul audio cu Bluetooth şi USB.
Noul coupe-cabrio dispune de sistemul de monitorizare al presiunii din pneuri şi trei motorizări: două benzină 1.6 litri-100 CP, 2.0 litri-145 CP şi un diesel de 2.0 litri de 136 CP ce produce un cuplu maxim de 320 Nm.
( 6 feb 2008, 17:01:18