Hyundai va pune punctul pe i, la propriu. Asta pentru că i este litera în jurul căreia va gravita un cod format din două cifre ce va reprezenta matematic şi simbolic mărimea, talia respectivului model. Vântul schimbării „a făcut şi prima victimă”, Hyundai Atos înlocuit de i10. Urmează pe listă Terracan şi Getz, ultimul fiind preconizat să se retragă în a două jumătate a acestui an. Modestul dar simpaticul Getz va fi înlocuit peste o jumătate de an de un nou automobil denumit i20, destinat special pieţei europene. Succesorul se va încadra tot în clasa compactă a segmentului B iar dimensiunile sale nu vor diferi foarte mult de cele ale lui Getz, lungime 3.81m, lăţime 1.68 m. Hyundai intenţionează să lanseze noul model cel mai târziu în luna octombrie. I20 se doreşte a fi un mini-model de familie cu trăsături exterioare dinamice, acompaniate de habitaclu practic şi spaţios. Hyundai i20 se va asambla iniţial în versiunea de caroserie cu cinci uşi, urmând ca în 2009 să fie lansată şi variantă în trei uşi. La capitolul motorizare vor exista agregate atât pe benzină cu valori de la 70 la 110 CP cât şi turbodiesel de la 90 la 110 CP.
Viitoarea compactă Hyundai se va bate cu modele renumite precum Ford Fiesta, Opel Corsa, Renault Clio, Volkswagen Polo şi revelaţia Fiat Grande Punto. Preţul estimativ al juniorului i20 va porni de la 9.200 euro.