Cadillac vrea ca 2008 să fie un moment de referinţă în istoria sa. Va fi anul în care fabricantul american va declanşa ofensiva în segmentul premium pe două terenuri virgine. Europa şi China sunt destinaţiile care urmează a fi cucerite de brandul de lux al General Motors, numărul clienţilor vizaţi fiind estimat la aproape o jumătate de milion. „Armele” sunt limuzinele CTS, STS, SRX şi Escalade pentru piaţa chineză, în timp ce pe bătrânul continent vor debarca BLS Wagon, CTS şi XLR, la care se adaugă sedanul BLS, comercializat începând de anul trecut.
Cadillac a făcut pregătiri ceva mai speciale pentru a-i cuceri pe europeni, producătorul renunţând la motoarele de mare litraj pe benzină în favoarea unităţilor diesel, foarte populare la ora actuală.
Gama de motorizări este formată din cinci propulsoare, din care două sunt diesel de 150 şi 180 de cai putere.
Preţul de bază de peste 33.000 de euro al luxosului BLS Wagon se plaseză sub cel al rivalilor Audi A4 Avant, BMW Seria 3 Touring şi Mercedes C-Klasse Estate.