Renault speculase în urmă cu câţiva ani lipsa unui model de mici dimensiuni care să satisfacă dorinţele familiilor de tineri cu venituri mai modeste. Găselniţa avea să reprezinte o clasă nouă de automobile, mini-MPV, ce va schimba perspectivele asupra vehiculelor citadine. Aşa s-a născut Modus, din dorinţa de a oferi o citadină ieftină de statura unui monovolum, numai că inovatorul model a fost primit cu răceală în Europa.
Renault nu renunţă la ideile sale şi vine în sprijinul lui Modus cu o versiune mai mare şi mai tare, Grand Modus. Efectul noţiunii „Grand” se traduce prin confort, spaţiu şi libertate mai multă, dacă cineva a fost nemulţumit de ceea ce oferea Modus.
Monovolumul de 4.03 metri lungime (cu 16 cm mai mult faţă de Modus) este cosmetizat în stilul proaspetei Laguna, păstrând însă elementele esenţiale de identitate a micului Modus. Se observă o mai bună finisare a exteriorului şi un salt calitativ al materialelor din interior.
La partea de motorizare, Grand Modus nu aduce nimic nou, gama fiind formată din propulsoarele pe benzină de 65, 75, 85, 100 CP şi diesel 85 şi 105 cai putere. Renault anunţă că Grand Modus va fi disponibil la concesionari din februarie, la un preţ de bază de 13.000 de euro.