Volvo are o strategie bine definită pentru următorii ani.
Aceasta se bazează pe diversificarea gamei care va duce la creşterea vânzărilor de la 450.000 de unităţi în prezent la 600.000 în anul 2010, cel puţin asta speră fabricantul scandinav.
Lista conţine un număr impresionat de noutăţi, ce conţine două modele cross-over, un sedan, un break sportiv şi o limuzină. Ultima este S60 sedanul de clasă medie S60 ce s-a dorit a fi versiunea scandinavă a luxoaselor Audi A6, BMW Seria 3 şi Mercedes E-Klasse.
În realitate, berlina Volvo nu a putut concura de pe picior de egalitate cu rivalii amintiţi anterior, din cauza dimensiunilor sale mai reduse, acesta fiind mai degrabă un rival pentru VW Passat. Odată cu noua generaţie lucrurile se vor schimba radical în bine. Preconizat să apară între 2009 şi 2010, noul S60 se apropie ca design de conceptul XC60 care propune o estetică mai agresivă la partea frontală, în antiteză cu spatele, unde guvernează echilibrul şi fineţea.
Volvo va pune accent pe dinamica şi emisiile motoarelor cât şi pe valoarea estetică a exteriorului.
Ideea centrală care stă la baza relansării sedanului este de a oferi un produs unic, o alternativă interesantă la maşinile existente pe piaţă.