Mitsubishi dotează noul model, Lancer Ralliart ,cu transmisie cu dublu ambreaj, de tipul Twin Clutch SST, şi tracţiune integrală full-time cu diferenţial central, controlat electronic, şi alte două diferenţiale cu alunecare limitată dispuse pe fiecare punte, ceea ce face ca Ralliart să aibă o ţinută de drum fără cusur. Motorul turbo de 2.0 litri în patru cilindri, care dispune de tehnologia MIVEC, este derivat din propulsorul montat pe EVo X. Versiunea Ralliart se remarcă prin designul exteriorului, care împrumută linia dinamică şi alura lui Lancer mai ales la partea frontală, stilizată foarte agresiv şi susţinută de prizele de aer de pe capota din aluminiu a motorului, în timp ce spatele iese în evidenţă prin spoilerul modificat, care găzduieşte două evacuări cromate. Interiorul este asortat cu scaune Recaro, padele de schimbare a vitezelor aflate în spatele volanului, sistem audio Rockford cu nouă boxe, trapă şi un sistem de navigaţie cu hardisk de 30 GB.