Fiat se numără printre acei nostalgici incurabili care ştiu ce să valorifice din trecut, pentru ca cei din prezent să guste ceea ce părinţilor lor savurau din plin la tinereţe. Întoarcerea la origini este unul din cele mai îndrăzneţe proiecte ce a generat relansarea legendarului 500 după cinci decenii de la debut. Apariţia micuţului model urban a fost primită cu o bucurie imensă în Italia şi salutată de alte milioane de fani din întreaga lume, după o prezentare grandioasă la Torino a noului model 500 (cinquecento). Este atât de iubit, încât la unii concesionari s-a stat la coadă pentru a putea fi comandat. Nu-i de mirare că unităţile disponibile pe 2008 au fost epuizate, iar comenzile rezervate pe 2009 sunt pe cale a fi consumate. Doar cei norocoşi mai pot spera să intre în posesia unui Fiat 500, cel mai devreme la sfârşitul anului viitor. Cum i-a fascinat eroul din Torino pe tinerii de azi? Răspunsul: din aceleaşi motive pentru care jurnaliştii auto i-au acordat trei premii importante „Car of the Year 2008", „EuroCarBody 2007" şi „Auto Europa 2008". Stilul desăvârşit şi aerul retro al maşinii sparg tiparele segmentului A, invadat de mini-modele cu un design dezaprobator. Interiorul, gândit pentru patru persoane, aduce o serie de idei inovatoare în ceea ce priveşte dispunerea componentelor în habitaclu. Dimensiunile sale şi caroseria compactă cu umeri arcuiţi îl transformă pe 500 în maşina perfectă de oraş. Propusia este formată din unităţi pe benzină de de 69 şi 100 CP şi un agregat turbodiesel 1.3L de 75 CP. Transmisia va fi asigurată de cutii de viteze cu 5 şi 6 rapoarte. Preţul de bază porneşte de la peste 10.000 de euro şi poate ajunge la 15.300 de euro în cazul versiunilor sport.
(25 ian 2008, 11:43:27
Iar la targ la Autovit, il puteti lua si cu 20.000 EUR second hand.,..PONT NU?