Ford ştie că există o singură cale de a se menţine în primii trei constructori auto din Europa: să oferi maşini mai bune, la preţuri la fel de bune. Oficialii companiei doresc în acelaşi timp ca viitoarele modele să reflecte imaginea unor produse premium, atent finisate, cu costuri de întreţinere foarte convenabile şi design inegalabil ca impact vizual. Noua eră a automobilelor Ford nu va întârzia să apară, dar până atunci blazonul ovalului albastru este purtat de ultima generaţie de modele stilizate „kinetic”.
Focus deschide lista lansărilor din acest an cu o versiune îmbunătăţită estetic, Facelift. Manufacturierul anunţă că a început pe 18 ianuarie operaţiunile de producţie a modelului 2008, asamblat în Germania la uzina din Saarlouis. Vor fi fabricate 250.000 de unităţi în versiunile de caroserie hatchback cu 3 şi 5 uşi, sedan şi break. Focus Facelift vine cu modificări la grila motorului, blocuri optice şi spoiler, ce găzduieşte o uriaşă priză de aer trapezoidală. Pe lângă paleta cunoscută de motorizări Focus Facelift dispune de un nou propulsor economic, de 109 CP ce consumă 4.3 litri la 100 km. Primele modele vor poposi la concesionari la sfârşitul lunii februarie 2008