BMW iubeşte puterea dobândită pe spatele a sute de cai putere. Garda de fier a bavarezilor este întărită şi împrospătată cu un nou şi omnipotent model.
M3 Cabrio este ultima bombă preparată în hangarele diviziei interne M, ce se ocupă cu dezvoltarea maşinilor de performanţă.
Decapotabila BMW ascunde sub vestimentaţia de metal un motor V8 de 420 de cai putere capabil să genereze un cuplu torsional de 400 de Nm la 3900 de rpm, transmis punţii spate.
Cabrioletul este ceva mai leneş decât M3 Coupe din pricina celor peste 200 de kilograme luate în greutate, provenite de la acoperişul din oţel, acţionat de un sistem electro-hidraulic.
Modelul deschis demarează de la 0 la 100 km/h în 5.3 secunde, cu 0.4 secunde mai puţin decât coupe-ul, în timp ce viteza de vârf nu este deloc afectată, pentru că oricum este limitată electronic la 250 de km/h.
BMW a dispus ca M3 Cabrio să fie dotat în pachetul standard cu airbaguri frontale, laterale şi de tip cortină şi faruri adaptive bi-xenon.
Ca o noutate, decapotabila sportivă este primul model echipat cu noua transmisie cu 7 rapoarte cu ambreiaj dublu, denumita M DKG.
Din punct de vedere estetic, M3 Cabrio propune aceleaşi linii agresive la partea frontală, completate perfect de prizele de aer ale capotei, jantele cromate şi ţevile de eşapament duble.
Premiera acestui model este programată în martie la Salonul Auto de la Geneva.