1 este locul ocupat de Toyota în topul mondial al constructorilor în anul 2007. Producătorul japonez a înregistrat cel mai mare nivel de producţie cifrat la 9.51 milioane de unităţi dar şi cel mai bun volum de vânzări 9.36 milioane de vehicule.
2 manufacturieri din China au fuzionat la sfârşitul anului trecut formând primul colos industrial din această ţară. Momentul istoric s-a consumat pe 26 decembrie când SAIC şi Nanjing au acceptat a-şi uni forţele pe o piaţă unde există 100 de producători auto independenţi.
3 ţări deţin în ultimii cinci ani aproape 50% din totalul vânzărilor de autovehicule din Europa. Germania, Marea Britanie, Italia sunt cele mai puternice pieţe de desfacere pentru automobilele noi.
4 luni mai sunt până la lansarea primului motor diesel din istoria Subaru. Propulsorul pe motorină va intra în echiparea modelului Impreza.
5 noi modele va lansa Ford în următorii doi ani. Noile generaţii Ka şi Fiesta, Focus Facelift şi primele generaţii Kuga şi Ford Mondeo Coupe.
6 ani mai sunt până la intrarea în vigoare a normelor de poluare Euro 6. La 1 septembrie 2014, producătorii trebuie să înceapă producţia de motoare Euro6, iar până la 1 septembrie 2015 toţi constructorii sunt obligaţi să fabrice doar motoare corespunzătoare acestui standard al emisiilor de noxe.
7 sunt ţările unde se asamblează Logan (sub mărcile Dacia şi Renault). Modelul low-cost se fabrică în Brazilia, Columbia, India, Iran, Maroc, România şi Rusia.
8 este numărul de locuri disponibile pe monovolumule Citroen C8 şi Peugeot 807 şi Fiat Ulysse. Sunt singurele modele din această clasă, omologate pentru 8 pasageri.
9 miliarde de euro, la atât se ridică investiţiile străine din Rusia efectuate în ultimul deceniu de producătorii străini de automobile. Numai în 2007 infuziile de capital au atins un nivel record de aproape 1.9 miliarde de euro.
10 cilindri aşezaţi în forma literei V din motorul de 5.0 litri au adus celor de la BMW două titluri consecutive de „Cel mai bun motor al Anului”, un eveniment fără precedent. Unitatea pe benzină de 507 cai putere este primul propulsor din lume dotat cu modul de control.