Bugatti nu se mulţumeşte doar cu faptul că este primul constructor din lume care a pus pe o maşină de serie peste 1000 de cai putere. Intenţia este de a scoate pe piaţă un model şi mai extrem, capabil să rupă asfaltul dacă asta li se va cere inginerilor, este mânată de dorinţa firească de a fi unic şi inegalabil. Noul supercar pregătit în atelierele Bugatti este răspunsul fulgerător la adresa Ferrari FXX şi Koenigsegg CCX . Proiectul la care se lucrează de ceva vreme se intitulează Lydia (după numele soţiei lui Ettore Bugatti) denumire ce este posibil să o regăsim şi pe modelul de serie. Pentru a se detaşa în clasa bolizilor, Bugatti are de gând să echipeze viitoarea maşină cu propulsor ce va deţine 1175 de cai putere. Super! Motorul este acelaşi agregat imperial W16, supraalimentat, preluat de la Veyron, dar la care se vor aduce câteva modificări tehnice. Viteza maximă va trece de 400 de km/h, dar nu se ştie unde se va opri. Bugatti ţinteşte un lucru: să stabilească un nou record pe un tur de circuit la Nurburgring, de 6 minute şi 40 de secunde. Dacă va intra în producţia de serie, bolidul va fi produs în serie limitată, mai exact 70 de exemplare, la un preţ de 2.5 milioane de euro bucata.